Kundeservicerådgiver til JFM

Kan du fange din lytter med ord? Så har vi jobbet til dig. Vi søger en kundeservicerådgiver på deltid, som kan bidrage til at give vores læsere den gode oplevelse gennem telefonen.

JFM er Danmarks næststørste private medievirksomhed med 15 dagblade, 63 ugeaviser, 5 radiostationer, en lang række nyhedssites og andre digitale brands. Vores vision er at støtte demokrati og sammenhængskraft i hele Danmark med rod i det lokale. I kundeservice understøtter vi visionen ved at skabe og fastholde loyale kunder.


Om jobbet:

Du bliver en del af vores sammentømrede kundeservice, som består af tre teams. Vores primære opgave er at sikre vores læsere den gode oplevelse. Vores opgave er at tage telefonen, når kunder ringer ind med spørgsmål til deres abonnement - fx hvis de ikke har modtaget avisen, eller hvis de skal en tur i sommerhus og vil have avisen med. Vores formål er at sikre den gode kundeoplevelse for vores trofaste læsere.


Vi tilbyder:

  • En stilling hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt.
  • Rig mulighed for, at du kan træne dine kommunikationsevner.
  • En afdeling, som værdsætter sund feedback-kultur og prioriterer både afdelingens og den enkeltes trivsel.
  • Et fantastisk team med engagerede kolleger.


Vi forventer, at du:

  • Er mødestabil og selvstændig.
  • Har mod på at arbejde med din samtaleteknik og -struktur.
  • Trives i højt tempo.
  • Tager ansvar for egne arbejdsopgaver og egen udvikling.
  • Er med til at skabe et godt fællesskab.


Det er vigtigt, at du kan nikke genkendende til nedenstående citater:

”Jeg elsker at yde god service og går gerne skridtet videre for at opfylde kundens behov.”

”Mine kommunikative evner er i top, og jeg kan lide at træne mine evner til at opnå en endnu bedre dialog.”

”Jeg taler og skriver fejlfrit på dansk.”

”Det er vigtigt for mig at deltage aktivt, for at nå afdelingens mål i fællesskab med mine kolleger.”


Praktiske oplysninger

Arbejdstiden er fast mandag formiddag, hvor det er et krav, at du har fast vagt fra 08.00-12.00. Ud over de timer, har du mellem 11 og 16 timer, som skal placeres om formiddagen de andre dage i ugen. Her vil vi lade dig bestemme, hvornår det passer bedst og tilpasse vagtplanen, så den matcher både dit og vores behov. Du vil have arbejdsplads over for banegården i Odense Banegårdspladsen 1.

Send ansøgning og CV senest søndag den 28. maj 2023.

Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når rette kandidat er fundet.

Jeg ser meget frem til at høre fra dig, og du er mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål. Jeg hedder Søren Steffensen, og du fanger mig på enten mail sokst@jfmedier.dk eller telefon 65455876.

Søg stillingen her

Kontakt JFM – Vi er klar til at hjælpe dig!

Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Tak!

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.

Kontakt JFM – Vi er klar til at hjælpe dig!

Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Tak!

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.

Kontakt JFM – Vi er klar til at hjælpe dig!

Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Tak!

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.