Formål med JFM Panel

Formålet med JFM Panel at tage pulsen på de lokale holdninger og vi inviterer dig med. Som deltager i JFM Panel vil du modtage et spørgeskema via e-mail 5-10 gange om året.

 

Hver gang du besvarer et spørgeskema, deltager du automatisk i konkurrencen om gavekort. Vinderne får direkte besked på e-mail efter undersøgelsen er afsluttet og kan derefter ses under “Respons betaler sig”.

medlemmer af vores panel
ud af 98 kommuner i Danmark
er max antal årlige e-mail undersøgelser

Har du lyst til at være med i vores panel?

Gør din holdning gældende og deltag i JFM Panel. Tilmeld dig nedenfor allerede i dag.

Tilmeld dig

Panelet mener

Bliv klogere på JFM Panelets holdninger og meninger

Læserundersøgelse

Læserne bruger i gennemsnit 35 minutter på at læse deres lokale dagblad på en gennemsnitlig hverdag.

Evaluering af ugeavisen Melfar Posten

Hele 72% af respondenterne svarer at de bruger Melfar Posten, når de skal orientere sig om, hvad der sker i Middelfart kommune.

Læserundersøgelse om kystnære havvindmøller ved Vesterhav Syd

52% er modstander af planer om kystnære havvindmøller i området – mens 40% er tilhængere.

Læserundersøgelse om indholdet i JydskeVestkysten

70% synes det var en god idé at udskifte Børsental i avisen med en ekstra side med artikler fra Syd- og Sønderjylland – mens 19% var i mod.

Læserundersøgelse – Sønderborg Ugeavis format fra den store størrelse til et mindre tabloid format

85% ønskede ændringen – mens kun 7% gerne ville bibeholde det gamle format.

Evaluering af ugeavisen Melfar Posten

Læserne bruger i gennemsnit 23 minutter på at læse ugeavisen Melfar Posten.

Respons betaler sig – se vinderne

1 Juli 2024

Læserundersøgelse (gavekort á 500 kr.)

Bent, Kolding Kommune

Axel, Vejle Kommune

2 Januar 2024

Opsigelse-undersøgelsen (gavekort á 500 kr.)

‘abn’, KøbenhavnLIV

 

3 December 2023

Undersøgelse om julekalender på radio (gavekort á 500 kr.)

Jytte, Horsens

4 November 2023

Læserundersøgelse (gavekort á 500 kr. til avisfordele.dk) 

Per, Århus Stiftstidende

A.M. og Ole, Helsingør Dagblad

Søren Thorup, Rejseredaktør, Magasinet Rejser

Det er utroligt spændende og brugbart at erfare, hvordan læserne ”bruger” Magasinet Rejser. I det daglige er vi nødt til langt hen ad vejen at gætte på, hvad der er interessant for læserne. Med undersøgelsen får vi konkret viden, og den seneste har allerede betydet en ændring af, hvordan vi prioriterer stoffet. I nogle tilfælde vil det dog først være synligt et stykke ud i fremtiden.

Jan Schouby, Chefredaktør, Århus Stiftstidende

For os er panelet vigtigt og resultaterne meget brugbare. De dage, hvor mediehuset var ”altvidende” og alene bestemte, hvilke emner Stiften skal tage op, er for længst forbi. For kun hvis vi lytter til læserne og lader dem spille en større rolle i udviklingen af vores journalistik, har vi en fremtid. Derfor er resultaterne vigtige, og rapporten bliver nøje studeret og diskuteret af redaktionen.

Gudrun Pedersen, Chefredaktør, Dagbladet Ringkøbing-Skjern

Dagbladet Ringkøbing-Skjern har haft god anvendelse af panelets svar i forbindelse med vores journalistik om den kystnære havmøllepark Vesterhav Syd. Det har blandt andet understøttet artiklen ”Modstanden er vokset: Flertal synes dårligt om de kystnære møller” fra den 21. juli 2018.

Et mediefællesskab fuld af muligheder

Om du er virksomhedsejer, privatperson, på udkig efter det næste spændende job eller du bare gerne vil vide mere om koncernen, så kan du læse meget mere her.

Kontakt JFM – Vi er klar til at hjælpe dig!

Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Tak!

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.

Kontakt JFM – Vi er klar til at hjælpe dig!

Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Tak!

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.

Kontakt JFM – Vi er klar til at hjælpe dig!

Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, og vi vil bestræbe os på at besvare din henvendelse så hurtigt som muligt. Tak!

Din henvendelse er sendt – vi besvarer den hurtigst muligt.