National salgsdag
Torsdagens Nationale Salgsdag i BtB, BtC og Redaktionen var en succes!

Fredag d.9 juni
Torsdagens Nationale Salgsdag i BtB, BtC og Redaktionen var en succes!
I går var det fjerde gang, at BtB gentog succesen med en National Salgsdag og anden gang, at både BtC og Redaktionen var hoppet med på vognen. Der var et kanon samarbejde på tværs af organisationen, hvor den gode stemning kunne mærkes i alle afkroge af forretningen og blev taget med ud til kunderne.
Der blev kæmpet en brav kamp derude og alle salgskræfter i JFM var sat ind for at skabe en salgsdag med fokus på resultater, højt humør og sammenhængskraft. Det var en forrygende dag med masser af engagement, god stemning og flotte resultater.
BtC havde generelt også en god dag, hvor telemarketing lå over deres ellers høje performanceindeks i måneden med to procentpoint.
Der blev samtidig arbejdet med permissions, hvor der på tværs af kanaler blev genereret 88. Der er først data på det digitale salg og test af nye tilbud i løbet af fredagen, men Redaktionen meldte om god trafik på nyhedssites på dagen, så forventningen var, at det også kom godt i mål.
Redaktionen havde også lagt sig i selen for at lave indhold, der dagen igennem kunne hive masser af trafik ind på de mange nyhedssites. På de digitale platforme var der overordnet set rigtig fin trafik og på de største sites fyens.dk og jv.dk lå de dagen igennem pænt foran i forhold til at tiltrække brugere.
Alt i alt blev der leveret gode og relevante historier over hele linjen, som drev god trafik ind på vores sites.
Sidst, men ikke mindst, blev det også en god dag i kundeservice, hvor der var travlt på telefonerne, og mange abonnenter blev hjulpet i gang på den nye brandspecifikke app på JV, der var sidste titel, der manglede at blive lanceret.
Kæmpe anerkendelse for det flotte arbejde til alle afdelinger i BtB, BtC og Redaktionen! For både den enorme indsats og de gode resultater.